Klachten?
SafeShops
Mochten we er samen niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij SafeShops. Safeshops zal bemiddelen tussen u als consument en de verkoper en ze zullen kijken of de klacht gegrond is. Vul hier het klachtenformulier van SafeShops in of stuur een brief naar; SafeShops - consumers-complaints, Kapelsesteenweg 195/1 - B-2180 Ekeren
Consumentenombudsdienst
Voor buitengerechtelijke consumentengeschillen kun je ook terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst verschaft in de eerste plaats informatie over je rechten als consument, maar je kunt er ook met je klacht terecht. De COD zal je klacht analyseren en aan het bevoegde bemiddelingsorgaan doorgeven.
Europese klacht
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: https://ec.europa.eu
Wilt u meer info, bel of mail ons!
+32 (0) 495 149 365
of mail uw Dakramen specialist